vineri, 1 august 2008

The storyteller



O coincidenta foarte placuta ...
Acum cateva zile am vorbit despre cat de importante sunt povestile pentru mine, folosind expresia "Povestile ma tin in viata".
Astazi am vazut un episod din The twilight Zone ce poarta numele acestui post. Imi plac serialele de acest gen si atunci cand ajung la concluzia ca am vazut toate episoadele unui serial simt un gol imens in interiorul meu... Din pacate acest drog s-a cam epuizat, am citit/vazut toate povestile bune. Da, recunosc, sunt dependenta! Sunt dependenta de povesti!
Despre exact acest lucru era vorba in acest episod din The twilight Zone, este vorba despre un batran in varsta de 140 de ani ce era tinut in viata de povesti. Cel mai tanar membru al familiei sale, un baiat de aproximativ 10 ani, ii spunea in fiecare seara o poveste dar o lasa neterminata urmand ca in seara urmatoare sa ii spuna sfarsitul povestii incepute si sa inceapa una noua.
Baietelul este ferm convins ca intreruperea acestui ritual va duce la moartea stra-stra-stra-strabunicului sau.

Adevarul este ca noi toti avem nevoie de povesti, fie ca ni sunt prezentate ca intamplari de mare importanta relatate de posturi precum BBC, fie ca sunt stiri de la ora 17:00, fie sunt capodopere scrise de mana unor mari maestrii povestitori... Exista povesti pentru fiecare tip de individ, singura diferenta este ca unii indivizi au mai mare nevoie de povesti decat altii...



Niciun comentariu: